Skip to content

augustus 5, 2011

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”


 

In Tanger aangekomen na 2 weken op een cargoship doorgebracht te hebben.

De foto’s hiervan zijn juist geupload!


 

 

Welkom op www.sophiefietst.be!

MarokkoAl enkele jaren had ik de stille droom om er eens een jaartje op uit te trekken met de fiets. Na al wat rondgereisd te hebben in Azië en het Midden Oosten, wist ik al snel dat ik opnieuw die richting uit wou. Het enige wat me nog een beetje tegen hield om mijn droom te verwezenlijken, was het feit of ik deze reis wel alleen zou durven aanvatten of niet. Toen ik dit jaar in maart mijn enkel brak en ik uren en dagen in de zetel moest doorbrengen, ben ik boeken, reisverslagen,… over fietsreizen beginnen te lezen en twee maanden later heb ik de knoop doorgehakt en beslist om mijn droom te verwezenlijken. Op 1 november begin ik aan het grote avontuur: van Caïro naar Hong Kong – van Sahara naar Himalaya!

Op deze website kunnen jullie mijn avonturen in woord en beeld volgen vanaf volgende week.

Wil je mijn reisverslagjes graag in je mailbox ontvangen, dan kan je je inschrijven op de nieuwsbrief.

Veel plezier ermee,

Sophie

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

